Portfolio

lördag, januari 01, 2011

Första januari

Hej på er.
Idag är jag trött. Lauras bäddsoffa är inte världens bekvämaste, hehe.
Nyåret firade jag i Wilder, på en hemmafest. Det var riktigt roligt, alla mina vänner var där och överraskande var att de hade massor med god mat där (och chips och dip som jag vräkte i mig). Jag älskar mat.
Vi såg på tv då bollen föll i NYC och dansade tillsammans.
När festen var över tog vi (jag, Jenny & Laura) vårt pick och pack och åkte till Lauras för övernattning. Vaknade runt 12....
Körde hem (for in på Dunkin Donuts på vägen hem) och var hemma halv 3 och dags att jobba. Jag gillar inte riktigt att jobba på lördagar....................................ikväll blir det filmkväll hos Alicias, övernattning och slalomåkning imorgon om vädret tillåter det.
Bilder från festen igår kommer senare.....om inte idag så imorgon.
Hoppas ni hade ett roligt nyår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar