Portfolio

onsdag, januari 12, 2011

Snowday

Hello hello.....inatt har det snöat och det snöar än...så alla skolor är stängda så vi sitter hemma hela konkkaronkkan. Har redan skrivit två brev idag...Anna & Vanja, ni kan invänta något snaaart. Postar dem imorgon.....om det har slutat snöa vill säga. Skulle gärna ut och snowboarda snart, åtminstone på fredag!
Här spelar pojkarna wii (vilken överasskning) och Brighton tittar på tv på övervåningen med sina föräldrar. Snart ska vi göra läxor....de har ganska mycket läxor för att vara i första klass...enligt min åsikt.
Visste ni att i slutet av den här månaden ska värdfamiljerna ha in sina applikationer för nästa au pair. Så konstigt att jag kommer att "lära" nästa au pair. Haha, jag minns 11juni som igår. Dagen då Krista & Brighton hämtade mig från Burlingtons flygplats. Jag tyckte att Vermont var så otroligt vackert.....det är synd att man blir blind för hur vacker naturen är då man ser den varje dag. Nåja, det var ju 7 månader sen det......nu är det andra bullar.
Måste äta något......bloggar senare om smyckena jag gjorde igår. Ha en bra fortsatt onsdag!

2 kommentarer:

  1. wii! jag älskar tokio hotel och håller på och söker au pair familj för tillfället ;) låter så jäkla roligt! :D varifrån finland är du?

    SvaraRadera
  2. Wohoo :D vad spännande! jag är från Österbotten, en liten by som heter Terjärv! varifrån är du?

    SvaraRadera