Portfolio

tisdag, januari 25, 2011

Måndagsbabbel

Godkväll!
Jag ligger i sängen och är SÅHÄR glad över morgondagen. Dels för att jag har sovmorgon (haha) och så kommer ju min Ronnie hit!!!! Det känns så overkligt och jag kommer vara jättenervös imorgon.
Men det ska nog gå bra för honom. Lycka till R!
Så imorgon kväll kör jag till Burlington för att hämta upp honom. Spännande...

Fixade det där med bilderna......bara så ni vet ni som har blogspot, ni har bara 1Gb GRATIS utrymme för alla bilder och videos som ni laddar upp. Efter det måste ni betala $5/20Gb/år. Det är ju inte mycket, men jag blev ändå irriterad. Det stod säkert någonstans med pytteliten text när jag gjorde bloggen här på blogspot. Hade ju den förr på papper.fi men den blev raderad i misstag :( Inte av mig dock, de höll på att flytta över alla bloggar och så hann jag inte meddela mig i tid så bloggen raderades. Men den var ändå inte så bra på den tiden...2009.
Nu ska jag planera morgondagen...måste skriva en lista över allt jag ska göra....måste städa rummet och tvätta kläder. Vill helst få undan alla sysslor så att jag inte är fast i dem när R är här.

Förresten, var och kollade "Black Swan" igår på bio med Laura och den var BRA. Men skrämmande....
Godnatt. Syns och hörs imorgon!

3 kommentarer:

  1. Nemän åhhhhh! Dels e ja glad tå du återförenas me din prins, men ÅHHH! 1GB gratis utryym, WTF?! Hmpf. Byri noo fondeer på ti byyt, men man sko ju lixom vila ha mää hela bloggen ti ana ställi å. Nåjaa, de löser sej. :) HA så kul mä din honey nu!! :)

    SvaraRadera
  2. Vann sir man hur grömt utrymi man har använd?? (åv häde 1Gb)

    SvaraRadera
  3. Aidai: ja vejt. otroligt irriterand!! Tack :)
    TinaF: tyvärr så vejt ja int :s

    SvaraRadera