Portfolio

söndag, januari 23, 2011

Ska sova i ett spökhus!

Härliga tider hörni. Det blev att köra till Warren, New Hampshire när jag var klar med veckans jobb idag......det tog 1timme och 16minuter att köra hit. Är och hälsar på min fina vän Jenny. Alicia och Laura är också här. Vi kollade filmen Precious (bra) och nu är vi alla i säng. Vi har egna rum, haha. Huset är enormt men sååå hemtrevligt. Ute på landet är vi, mitt i ingenstans. Lite läskigt är det för huset är så gammalt och jag vet inte vem (om) som spökar här. Mössen i väggarna är ju inte så kul heller, men det borde jag väl vara van med efter att ha levt i ett 300år gammalt hus på Nabba.
Har ingen aning om vad vi gör imorgon...vilket är rätt så skönt. Vi kan alla sova ut.
Jaja, ska sova nu. Och inte tänka på spöken och möss.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar