Portfolio

måndag, januari 03, 2011

AJ

Glad måndag på er.
Min kropp värker och jag hittar nya blåmärken hela tiden. Kan knappt lyfta min högra arm utan att skrika till. Blir en vilodag för mig idag, får ta det lugnt med barnen. Ikväll ska jag bara ligga och titta på tv och dricka mjölk. Eller städa. Mitt rum är så skitigt så jag bestämde mig för att jag ska storstäda mitt rum.....men tar på mig hela veckan, orkar ju inte göra något med den här värken haha.

Dränkte nyss en spindel i badkaret. Dagens glädje.
Jag är så GLAD att skolorna har börjat igen. Tacka vet jag rutiner. Nu ska också jag lägga mig tidigare och börja sporta mera....men får nog vila några dagar först.
Nu är det ju inte länge kvar heller förrän Ronnie kommer hit!
Tillbaka till städandet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar