Portfolio

lördag, april 23, 2011

Min långfredag

Min långfredag började med frukost och FRIENDS, haha. Överraskning! På eftermiddagen åkte jag till Steffis i Wilder , flickorna hade samlats där med sina barn. Vi åkte till en lekpark och satt ute i solen i ett par timmar. Så härligt!
Steffi.
Laura.
Vi gömde ägg överallt på lekplatsen och barnen sprang omkring, de hade så roligt. 
Vi hade 13C i solen!
På kvällen åkte jag till Lauras och därifrån till en talent show som de hade i stan. 
Några som vi känner uppträdde där med sitt band och de spelade "Discoboy". Roooligt!
Sen åkte vi till Matt och Travis ställe där de hade en påskfest. Jag glömde bort kameran under kvällens gång men Matt fick jag på bild! Obs grejen ovanför hans huvud....
Alicia och Nicole. 
Vi ordnade tillochmed en påskbrasa och hade det treeevligt. Jättekiva långfredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar