Portfolio

tisdag, april 12, 2011

Städning pågår

Hej hoppsansa. Det är dagar fyllda med städning av huset för imorgon är en viktig dag! Vi ska ha första visningen av huset och om allt går bra kanske de vill köpa det! Idag är städfirman här och de städade mitt rum också.....det har nog aldrig varit så rent som det är nu. Det ser ut som att ingen bor här!

Idag hittade jag en fin simdräkt vid JC Penney......jag som aldrig hittar fina simdräkter som passar. Ska köpa den nästa gång jag har vägarna förbi. Den är rosa....

Ska snart iväg igen, det blir en lång dag!
Förresten, mina flyg är bokade, flyger från JFK den 13juni och är hemma 14juni mitt på dagen!! Skönt att veta att det är fixat. Har en mellanlandning i Frankfurt men det gör inte så mycket.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar