Portfolio

måndag, april 11, 2011

Silver Bay ll

Hej å hå på er! I´m back!
Kom nog hem vid två men jag for ut på promenad och så har tiden runnit iväg som den alltid gör på mina lediga dagar. Den här helgen var jag ju till Silver Bay i staten New York (norr om Albany) med mina kompisar. Jag ska ta och berätta lite om det och visa mina fina bilder därifrån!
Huset vi bodde i .
Creative storytelling...vi skulle skriva en historia och spela upp för de andra.
Steffi och Alicia i lobbyn.
Under våra pauser promenerade vid omkring och njöt av naturen.
Såå vackert!
Våren var kommen så långt där!
Jag och Laura
Alicia!
Träffade på en chipmunk!
Bergen, Conversen och flaggan.
Slappade i solen i väntan på att vår sista lektion skulle börja. 
På vägen hem....
Det var ett roligt veckoslut, definitivt bättre med vänner! Nu har jag mina 6 credits, behöver inte studera förrän hösten, yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar