Portfolio

onsdag, juli 03, 2013

Ett år

Idag firar vi ett år som förlovade! 
Jag älskar dig mer än du kan förstå!

Vi planerar bröllop, det blir nog inom 5 år...sen i något skede när vi är vuxna (haha) ska vi planera och bygga vårt eget hus i Terjärv som ska vara modernt. Tur att vi är ense om det. :-)
Sen ska vi skaffa barn och hund! 

Men sen så kan ju inte allt gå precis som man har planerat och inte i den ordningen som man har tänkt sig. 
Så om en bebis kommer före huset är byggt eller om hunden kommer före vi är gifta är inte hela världen.
Som tur behöver jag inte grubbla på det nu!

Det enda jag grubblar på just nu är hur jag ska göra med efternamnet när vi gifter oss. Jag vill fortsätta ha mitt efternamn men Ronnie förstår inte det. Hmpf. Det är ju inte han som behöver byta namn. Jag kan tänka mig att ha dubbelnamn men helst inte...så kunde man ju göra släktforskning och se om vi har ett gemensamt efternamn (vi är ju släkt på något sätt, haha) som vi båda kunde byta till. 
Helst vill jag ju att hela familjen ska ha samma efternamn!

Vilka problem jag har va?
Sen så funderar jag ju på bebis-namn. Vi har redan ett flicknamn men det kanske blir mellan-namn. Det tänker jag inte avslöja, haha! 
Men andra namn som är fina:

Luna (så fint, en karaktär i Harry Potter böckerna och en av mina favoriter. Jordnära och unik!)
Molly (finns också som karaktär i Hp, haha)
Maja/Maya
Ronja
Ängla

Pojknamn:

Liam
Loke
Luca
Melvin
Mio
Tristan
Oden
Viggo


Vad tycker ni om namnen? :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar