Portfolio

torsdag, juli 11, 2013

I´ve been busy enjoying life!

Jag har klickat in mig på bloggen flera gånger under veckans gång och tänkt att jag borde skriva något men avstått för att jag inte har haft något att komma med. Bättre att vara tyst då.

Det har varit släktfest i Lehtimäki där jag träffade mina kusiner, mostrar och morbröder. Vissa hade jag inte sett sen förra träffen som var för 9 år sedan! Så har min moster och hennes man från Sverige bott hos mina föräldrar hela den här veckan så ja har fått träffa dem varje dag.

På lördag kväll blev det också lite välförtjänt festande med Ronnie, Elin, Daniela och Janne. Söndagen gick åt att försöka ignorera baksmällan. Vi slängde några lakan på gräsmattan vid Daniela och Jannes hem i Ruotsalo och låg och stekte i den sköna värmen. Det var sköööönt!

Den här veckan har jag målat vårt "föusi"/bilstall och igår började jag skrapa bort mål från ett par gamla stolar. Det ska jag fortsätta med senare idag.

Nu ska jag fortsätta se Gossip Girl! Började just på 4:e säsongen, den 3:e slutade ju SÅ spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar