Portfolio

torsdag, juli 03, 2014

En regnig natt

Hej hej.
Jag befinner mig på Nabba, i Terjärv i mitt gamla rum. Ska vara två nätter här.
Har spenderat tid med brorsan och badat bastu...äntligen. Jag tror förra gången var i julas!? Bastun i huset i Ekenäs fixade dom samma vecka vi flyttade ut....den hade inte fungerat på 3 år. Då kunde vi bara skratta för det var så löjligt...
Imorgon ska jag och hälsa på fammo å faffa och tvätta fönster och mattor och sånt. (På tal om ingenting så råkade pappa ha en extra digibox för kabeltv så gissa vad jag ska göra i helgen! Kolla tv, haha! ) Det är bra med miljöombyte ibland, om det så är bara för några dagar för att få andra intryck och tankar.
Såg nyss en dokumentär med David Beckham i Brasilien, den var ganska bra och fick mig att fundera på olika saker.
Kanske jag hittar på något kul projekt i helgen, får se.
Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar