Portfolio

söndag, juli 20, 2014

Happy days

Idag vaknade jag i min egen säng i Jakobstad och det var skönt! Jag har haft 3 fina dagar i Terjärv med min familj. Den här gången tog jag kameran med och några bilder blev det.
På torsdag kväll var det Nabba sommarfest där "Svärmorsdrömmarna" uppträdde, pappa längst till vänster.
Finaste kusinen M-L höll ett jättebra festtal! Det var nästan så att tårarna rann och jag var inte ensam.
Med min lillabror Oliver blev det mycket trampolin-hoppande och badminton under dagarna jag var där.
Nästa vecka är det planerat att han ska komma hit för ett par dagar och jag måste hitta på något kul att göra.
Tur att jeppis dagarna börjar så då är det mycket som händer i stan!
På fredag var det dags för mitt första bastusymposium med min syster och kusin M-L. Vi åt god mat, höll mötet, badade bastu och skämde ut oss (mest Daniela förstås) i Kaustby. Jag kommer inte ihåg när jag senast skrattat så mycket....några bilder kan jag tyvärr inte visa från den kvällen. Det passar sig inte riktigt.

På lördag var det ju Tärjä Rock och vi orkade vara där till midnatt, sen blev det den långa vägen hem till Jakobstad. Jag måste nog säga att jag var lite besviken på musiken och överlag hela grejen, det var ganska lame. Men....sommaren är inte över än! På tisdag blir det troligtvis Tankar med Ronnie och familjen vilket jag ser fram emot, det är många år sedan jag var där sist. 

Happy days!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar