Portfolio

lördag, juli 26, 2014

Friday fun

Hej och glad fredagkväll på er!
Vad har ni gjort idag?
Jag har sovit pinsamt länge och hållt mig inomhus största delen av dagen.
Jag har lyssnat på "Hanapees otroliga podcast" som faktiskt är otrolig! Medan jag har lyssnat på den har jag målat och min favorit ser ni nedan.

På kvällen traskade vi in till stan och mötte Anna. Väääldigt mycket folk! Vi åt pizza och lyssnade på KAJ. Det var så mycket folk så jag knappt såg scenen.
Efter typ 40min i byllan fick jag nog av folkmassan och ville bort, fort. Ugh.
Jag tycker det är väldigt jobbigt när folk kommer så nära en.

Vi hörde iaf Yolo-låten som förstås inte lät riktigt bra live. Sedan tog vi en romantisk promenad hem genom Skata. Och nu har jag försökt publicera det här inlägget i fem timmar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar