Portfolio

måndag, september 29, 2014

My monday

Måndagen kom igen. Det känns som att veckorna bara rusar förbi. Detta är mina sista dagar som arbetslös, verktygen, maskinerna och mitt guldsmedsbord borde anlända imorgon eller på onsdag. Jag känner mig som ett barn på julafton! Jag kan inte vänta tills jag får börja inreda min verkstad och ordna allt. Jag älskar att ha ordning och reda, var sak ska ha sin plats. På torsdag ska jag ta min syster på Lars Winnerbäck konsert, här i Jeppis! Det är så häftigt att han kommer hit! 
Idag var det meningen att jag skulle göra "ett foto i timmen" men jag glömde bort det hela tiden så jag får göra det en annan gång. Men något har jag fått gjort idag, fotoväggen är klar!
Jag tyckte det blev riktigt fint. Om jag bara skulle få måla väggarna vita skulle jag vara glad. 
Det är så mycket brunt att jag mår dåligt.
Nu, efter att ha sett dagens avsnitt av my guilty pleasure...nämligen Real Housewives of Beverly Hills ska jag krypa ner i sängen och läsa lite Jodi Picoult...och somna till stormen som härjar där ute. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar