Portfolio

fredag, oktober 03, 2014

Lars Winnerbäck

Jag hade just tänkt skriva ett inlägg om hur skönt det ska bli med en hemmakväll och inte göra någonting.
Då ringer min kusin och syster och nu är jag tydligen på väg ut ikväll, heh. Hoppas att det här året inte börjar likna mitt au-pair år, då det bara var party typ varje helg. Men det kan inte bli en dålig kväll med dessa kvinnor så why not! Dessutom säger man inte nej till en gratisbiljett till alla kvällens evenemang under Music & Arts, speciellt när man inte är gjord av pengar. Ses i vimlet!
Igår såg vi Lars Winnerbäck och det var jättebra! Jag tyckte det funkade riktigt bra att de var akustiskt och bara 3 pers på scen. Vi satt på tredje raden och såg rätt så bra, mina favoriter var Söndermarken, Hosianna, Ingen soldat och Elegi. Jag har inte hört så mycket av hans nyare musik men det kommer jag nog börja göra nu. Allt som allt var det en fantastisk kväll och jag hoppas Lasse kommer tillbaka hit. That smile, though. 
Jag smälter!

1 kommentar: