Portfolio

torsdag, april 28, 2016

Oväntat besök och nytt projekt


Det är soligt och varmt idag!!!
Tur det säger jag bara, då vi int kan fara hem före kl.18. I måndags fick vi en lapp genom brevinkastet där det stod att det skulle pågå en avloppssanering i 3 dagar och att vattnet skulle vara avstängt mellan 08-18. Nåja, måste väl hänga på skolan/After Eight/bibban lite längre då. Döm min förvåning då när det knackar på vår dörr fem i åtta och de vill komma in i vår lägenhet och jobba i köket. What the fuck. Det stod INGENSTANS i pappren att de skulle in i lägenheterna. Vilket jag sa till dem. Nåja, vad kan man göra? Men kul när ni meddelade på förhand! Skitkul, verkligen. Och skulle de bara ha stormat in om vi redan hade åkt!? Och kommit hem och märkt att det luktar skit och att någon har varit i ens lägenhet? Jååå-åå. Mitt silver och guld better be there när jag kommer hem...har ju guldsmedsbordet i köket :s 

Till något annat. Dagens projekt är en tavla, en rasteriserad bild som jag med hjälp av projektor nu har ritat upp på en fanerskiva. Ser ni vem bilden föreställer? Nu ska alla hundratals små cirklar målas svarta. Jippiee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar