Portfolio

fredag, april 22, 2016

Perfekt fredag

Får se om det funkar att blogga med den här appen nudå. Jag har grym fredagsfiilis för flera olika orsaker.

1. Vädret har varit perfekt idag!
2. Fått gjort mycket på AE och tagit hem alla betonggrejer! 
3. Ronnie fick sina nya glasögon idag och han är supersöt i dem! 
4. Ronnie ska laga biffar ikväll! 
5. Jag hämtade ut ett paket från posten som innehöll:

En ryggväska! Nu när jag har nånstans att gå på dagarna och ofta bär med mig halvfärdiga handarbeten, böcker och annat viktigt är det inte så skönt för axlarna och ryggen att bära på en handväska på ena axeln. Dessutom håller min bruna fransväska på att falla i bitar...Efter mycket sökande beställde jag denna från Nelly (Topshop). Den ser riktigt bra ut IRL, bilden ovan har jag faktiskt fotat själv, perfekt ljus i lägenheten idag! Ha en supermega-awesome fredagkväll så hörs vi imorgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar