Portfolio

onsdag, december 14, 2016

BLANDA BILDÄ

Blandade bilder från telefonen de senaste veckorna.

Min gåva åt lilla Nova Renee. (så fint namn hon fick!)
Jag virkade en kanin och en kofta och mössan gjorde jag med en stickring.
Så kul att tillverka bebissaker!

De senaste två helgerna har det blivit resor hem till Terjärv. 
Jag och mamma var på julkonsert.

Badade äntligen bastu (finns en i huset men gillar inte allmänna bastun). Det var så otroligt avkopplande, herregud. Vårt nästa hem måste ha en bastu!

En bild på Sanna och mig från lillajulsfesten som vi hade med verkstadsgänget 
dagen efter min sista dag. Saknar er!

Här hemma leks det och gosas det. Jag och Zoey (mest jag) maratonkollar Gilmore Girls och vi har mysbelysning på 24/7. Levande ljus är dock ett minne blott med en valp.


Om ni har missat det så har jag ju börjat ett nytt jobb, hos garnaffären här i stan. Jag får göra en massa roliga saker, som att prova på stickringar och göra pom-poms, samt plocka garn i hyllor och allt möjligt annat roligt.

Smygtitt på vad jag har gjort och på hur årets julklappar kommer se ut. 
Svart, guld och pom-poms är ledorden! Jag ska alltid go all in med allt...... XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar