Portfolio

torsdag, april 20, 2017

Vad jag har hållit på med

Plötsligt har det gått en vecka igen sen jag bloggade och jag har bara tre lediga dagar kvar före jag börjar mitt nya jobb. Hoppas att värmen kommer snart då jag skall jobba utomhus. Här kommer en liten uppdatering på vad jag har gjort under april månad. 

Stuck on the road

Fått bilkrångel på långfredagen (på Åsbackavägen) och det slutade med att vi ringde efter bärgningsbilen. Det vällde ut rök från framhjulet, skrämmande. Idag fick vi dock bilen tillbaka!


Ronnie klippte sitt eget hår så vi tog selfies, jag har jobbat min sista dag på Marks (snyft) och Zoey har varit glad som vanligt. 


Umgåtts med vänner!


...och hundvänner!


Jobbat på min rya som aldrig blir färdig.


Haft bror på besök och röstat.


Planterat (!!) kryddor och det växer, halleluja! Köpt nya lila/svarta arbetskläder från fritidsfabriken som skär sig med min neonlila jacka (trodde färgerna var mer lika varandra). Ni lär se mig på gravgården om man säger så...


avslutar med denna bild på Zoey, som ääääälskar att bli borstad!
Det där vita håret alltså, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar