Portfolio

torsdag, juli 27, 2017

Voyager

Nu är det bara sex veckor kvar tills tredje säsongen av Outlander börjar! Nån annan av mina läsare som har läst Voyager, tredje boken som den kommande säsongen handlar om? Jag har läst de fyra första böckerna och i höst ska jag börja läsa den femte. Tänker unna mig själv och köpa den som inbunden. Jag kan nämligen INTE rekommendera att läsa 800 sidors pocketar....
Jag älskade tredje boken, den var så spännande! Trailern ser också riktigt lovande ut!



Så kul att snart få se Brianna, vuxna Fergus och Ian jr, och printshop-scenen!!! Och Claire och Jamie förstås. Frank är inte min favorit direkt men ska bli intressant att se hur han porträtteras i serien. 

P.s Om ni som jag, inte kan få nog av serien och gillar att lyssna på poddar kan jag rekommendera "the Scot and the Sassenach" med Alistair & Lani och "Outlander cast" med Mary & Blake. Hundratals timmar av Outlander!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar