Portfolio

tisdag, augusti 01, 2017

SPACE IN MY BUJO

Den första höstmånaden är äntligen här! Jag har också min första semestervecka (någonsin!) på gång nu och då kändes det kul att sätta lite extra tid på den nya månaden i min bujo. Jag är ganska ombytlig av mig så att ha möjligheten att ändra uppslag varje månad och prova på nya saker och format ger mig ny motivation. Augusti fick rymdtema - mina nya washi´s kom till användning! 


Månadens uppslag. Nytt för denna månad är den lilla listan över vad som händer i september.


Fina washitejp!


Veckovyerna ser ut såhär, har använt mig av detta veckoformat i flera månader nu och det passar perfekt för mig, är riktigt nöjd med storleken på rutorna, och så finns det rum för dekoration i nedre hörnet. Förutom washitejp har jag klippt journaling kort i samma bredd som tejpen och limmat det i rutorna. 

Imorgon ska jag till Kokkola och träffa min syster och så ska jag äntligen shoppa lite nya bujo häften,(denna är snart full), pennor osv. Vi måste börja planera bröllopet och det ska självklart få sitt eget häfte. Jag tror jag också ska skaffa mig en Leuchtturm1917 (som jag har velat prova hela året) för ett väldigt spännande jobb jag ska ha under oktober månad....mer om det snart. 
Hoppas ni får en jättefin vecka, jag ska njuta av min första semester med vänner och familj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar