Portfolio

tisdag, augusti 15, 2017

Lately

Snart är sommaren slut och jag är så redo för hösten! Jag jobbar på, lite mer än två månader kvar av säsongsarbetet, vet inte vad som händer efter det. Men det är okej, det blir nog bra. Den här sommaren har flugit förbi. Den var ju kanske inte så underbar som jag hade tänkt mig (vädermässigt) men den var riktigt bra. Jag hade ju min allra första semester! 

Jag jobbar ju utomhus, på gravgård, så jag kan inte skylla på att jag inte skulle fått vara ute tillräckligt. Mina tusentals fräknar är beviset. Så skönt att Ronnie har varit hemma med Zoey om dagarna så har jag inte behövt oroa mig över henne. Hon har det bra. 









I helgen firade vi Ronnie som blev 26 år, jag gav honom en pastamaskin i present och vi har ätit pasta sen kalaset, haha. Jättegott är det! Han fick också en ny dammsugare av sin mamma så kanske vi nu får dammsugat upp allt hundhår. Väldigt intressant, jag vet. Idag tror jag vi alla tre ska ut i skogen och plocka blåbär. Ha det bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar