Portfolio

söndag, oktober 08, 2017

En höstdag med Zoey

I väntan på att stadens första hundpark ska bli klar får vi använda långlinan när vi leker ute. Förra vintern köpte jag en långlina på 15 meter och den har varit så bra att ha! Jag skulle aldrig våga släppa lös Zoey här i stan, så bra tränad är hon inte att jag skulle lita på att hon inte skulle sticka iväg på egna äventyr. Så vi kastar bollar, springer runt och busar vid den gamla skolan här intill var vi bor. 
Den här gången tog jag kameran med och försökte fota henne men det var inte så lätt att få bra bilder då hon är så jäkla snabb. Och jag ska hålla i linan samtidigt och se till att jag inte blir intrasslad, hehe. Men några bilder fick jag. 

Snart blir Zoey 1 och ett halvt år! Varför går tiden så snabbt? 
Kasta bollen då! Kom igen!
Lunkar iväg för att utforska lite.
 Se mamma, jag har bollen!
Pausar för att tugga på pinnar....
Hon älskar att klättra upp på stenen och hoppa ner.
En sån vacker höstdag det var i fredags! Idag ska vi absolut ut och leka igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar