Portfolio

onsdag, augusti 29, 2018

Fyra nätter kvar

Ska bara snabbt kika in här före jag somnar med fejset i kalendern. Idag kom programbladen från tryckeriet och vi är nöjda. Fick inte gjort riktigt allt jag hade på min to do lista idag så jag får skärpa mig lite imorgon från morgonen...massa listor som ska skrivas. 
Men Ronnie fick sin kostym och han var och klippte sig, jag köpte underkläder och nattlinne, tuschpennor från bokhandeln och vi lagrade upp oss med Zoeys favoritben och godis inför de närmsta dagarna. Vi hann också med en lunch på stan - lyxigt värre, det gör vi så sällan. På kvällen for vi med Sanna till min kusin Annika som gjorde provsminkningen och testade lösögonfransarna på mig. Det blev superfint! Väl hemma drack jag ett glas vin för att lugna nerverna och jag & Ronnie funderade ut vilka grejer som lönar sig att ta först med till paviljongen imorgon. Vi är fyra pers och en hund som ska rymmas i en bil och måste få med oss så mycket som möjligt, tur att svärmor bor nära och kan hjälpa! Jaa, tänk, imorgon kväll får vi nycklarna till vår festlokal! Gonatt ❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar