Portfolio

tisdag, augusti 28, 2018

Kaos i huvudet

Dagen började okej, Zoey väckte mig nog redan sju men hon vet ju inte att jag har semester. Det var bara att stiga upp då. Efter rastning och morgonmål försökte jag somna om men det är inte så lätt för mig så jag började göra sittordningen till bröllopet på paddan i sängen, hehe.
Kan rekommendera tahtoo.fi
Sen när de andra vaknade två timmar senare var jag klar med sittordningen och Ronnie gjorde plättar åt mig, med nutella och glass. Som jag åt i sängen. För jag har ju semester.
Sen skickade jag meddelanden hit och dit om tusen olika saker, det är lösögonfransar som ska provas, ljusstakar som ska hämtas, skaffare som ska meddelas om tider osv.

Sen fick jag ett meddelande från vår festplats - stormen hade blåst sönder terasstaket vid festplatsen. Mmmmm kul va. Så nu måste vi se om vi kan fixa något regnskydd ifall det regnar, för på terassen står grillen som skaffarna ska använda till att grilla korven som nattmat. Håhåjaja.
Men det löser väl sig?



Sen var vi och handlade facklor och sökte sprakanstickona men dom såldes såklart inte mer. Hann vara sur i flera timmar före svägerskan meddelade att hon hade många. Huh, det löste sig!
Ronnie målade en ställning vi ska ha en tavla på, han gjorde också "banderollerna" som kommer runt varje programblad, på samma sätt som vår bröllopsinbjudan, men med gästernas namn istället för monogrammet. Och jag printade ut dem. Så imorgon borde våra programblad komma från tryckeriet.

Jag beställde nyss badbomber från Lush som jag hoppas hinner komma till helgen. För tydligen är det omöjligt att hitta badskum eller badbomber i den här stan?
Och imorgon ska vi fara och köpa en ny kostym åt Ronnie!? Åh herregud....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar