Portfolio

tisdag, september 04, 2018

Mr & Mrs



Nu är vi gifta! Man och fru. Det kommer ta ett tag att smälta alla intryck från världens bästa dag så jag får återkomma om några dagar. Men som svar på frågan ”hur känns det?” 
Det känns så otroligt bra att efter nio år tillsammans äntligen gifta oss. Det finns inget här i världen som jag är så säker på, som vår kärlek. Jag är så himla lyckligt lottad att ha funnit Ronnie och jag är så lycklig just nu. 

Vi fick några sneak peeks av fotografen Ellen Kivistö, jag började gråta när jag såg dem. Här ovan ser ni en av dom bilderna. Har aldrig känt mig så vacker. Tack till mina båda kusiner, Ellen P. som färgade och klippte mitt hår och Annika som sminkade mig och gjorde min frisyr på bröllopsdagen. Ni är bäst!

Tills jag får fotona av fotografen kan ni kolla in min insta där ni ser den andra sneak peek bilden och under #rebeckaronnie finns en del bilder från vår bröllopsdag. 

Back to work tomorrow, känns så overkligt, haha. Vart försvann min en veckas semester riktigt? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar