Portfolio

söndag, februari 28, 2010

Finally a match!

Wow. Har varit på dop i Jakobstad idag och för nån timme sedan ringde min blivande värdfamilj mig. Det var aningen nervöst och jag sa lite fel i början av samtalet, men sen gick det jättebra och det ser ut att bli de! Nu är jag lättad och glad...
Jag har inga bilder från igår, jag hade inte kameran med mig. Men vi åkte pulka (använde röven också) nerför en brant backe och fjantade oss. Anna, Erik, Ronnie, Daniela och jag hade en väldigt rolig lördag i Nedervetil.
Imorgon är det Karleby för hela slanten och jag borde hinna börja på något skolarbete också. På kvällen ska jag och älskling ÄNTLIGEN få tittat filmen som vi har tänkt kolla på i en veckas tid. Hehe. Men nu tänker jag leva i den virtuella världen några timmar ---> SIMS 3!
Night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar