Portfolio

onsdag, februari 17, 2010

Hide and Seek


Jag idag

Vet inte varför, men jag känner mig lite nere. Den perfekta familjen ringde aldrig åt mig, och nu finns det en ny familj uppe, men de känns inte lika bra. Eller så är jag bara stressad...maj närmar sig med stormsteg och jag har arbete för flera år framåt..så känns det i alla fall. Jag tänker alldeles för mycket. Borde kanske skriva av mig lite, så att jag orkar arbeta i skolan imorgon. Ibland känns det bara som att jag vill falla ihop och gråta.

Lyssnar på den om och om igen. Den tröstar på något vis...

2 kommentarer:

  1. "den perfekta familjen" var kanske int äntå räätta familjen för dig :) jag bleiv å heilt förstörd tå jag int slapp ti Australien, men nu har jag ju hitta min familj å åker iväg snart ti Nya Zeeland :D så du kombär no å ti hitt en bra familj ti bo mä :)

    SvaraRadera
  2. Tack N, blir roligt tå du äntligen slipper iväg :D Ja ska noo å :)

    SvaraRadera