Portfolio

tisdag, maj 25, 2010

I did it!




I´m going crazy...

Godkväll alla. Det har varit två stressiga dagar men jag grejade det. Snidade en ros på en dag osv....allt är ytbehandlat, fastskruvat och limmat. Imorgon blir jag utexaminerad som artesan!
Det känns hur overkligt som helst....det är nog svårt för er att fatta, men jag var aldrig intresserad av snickrande...inte ens när jag började utbildningen. Men jag lärde mig och tyckte det var riktigt kul ibland också ;) Det har funnits stunder jag gråtit och skrikit och goda stunder då jag har förstått hur en sak ska göras och varit så nöjd och stolt över mig själv.

Nu har jag fått göra en helt egen smyckeskollektion, stolar efter egen design, soffbord med min idol som intarsia, skulptur m.m. Jag är så himla...lättad. Det är det rätta ordet!
Imorgon blir det fest i skolan och efter det åker vi med klassen ut för att äta....jag ska ha min nya klänning på mig (från Rockjet) och mina älskade klackar.
Ha det bäst så hörs vi så fort som möjligt!

1 kommentar: