Portfolio

lördag, maj 15, 2010

Pirates!

I torsdags klädde vi ut oss med släkten och åkte till min faster Carina för att sjunga för henne. Det var skitkul att "leka" galen....min släkt är nog världens roligaste! Idag är det fest, hon fyller ju 50år! Men hon ser absolut inte ut som en 50åring! Här är några bilder från den kvällen...
Min syster Daniela och kusinen Elin...Daniela var en ryttare, här har hon glömt att ta på sig hjälmen och Elin var en rysk kvinna, Tatjana!

Jag och min pojkvän Ronnie var PIRATEEEER!

Elin och jag ligger på gräset och fjantar oss...as usual.

Men ska väcka Ronnie nu och sedan ska jag bege mig till skolan för att arbeta några timmar. Tar kameran med! Skulle väldigt gärna vara ute i det perfekta SOMMARvädret men det får vänta några timmar. 25+C i skuggan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar