Portfolio

lördag, maj 01, 2010

Lördag

God morgon!
Sitter hos min pojkväns, ska snart till skolan. Idag hade jag tänkt jobba med stolsitsarna och få slutarbetet fullständigt färdigt. Jag har bara några servettringar kvar att slipa och ytbehandla men alla smycken är klara så i princip är jag ju redan klar.
Nästa vecka börjar min LiA praktik som pågår i 3veckor. Natten mot torsdagen kör jag och pappa ner till Hesa och Ekenäs då jag ska på urvalsprov och in till den Amerikanska ambassaden. Det är om visumet.

Det är ca en månad kvar tills jag åker till Vermont, USA för ett helt år! Det känns overkligt men väldigt spännande och roligt.

Jag ska strax ta min pojkvän till Smarket där han åker med buss till Jeppis. Han ska vara med i en konsert med Betania kören....min syrra är också med. Så ikväll åker jag på det och efter det blir det fest vid en villa.
Ha det bra, jag ska försöka jobba på i skolan idag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar