Portfolio

tisdag, oktober 05, 2010

En tisdag

Hejsan.
Sitter uppe i mitt rum då jag hör två mansröster nerifrån....och ingen låter bekant. Och ingen är hemma förutom jag och Escudo (hunden). Går ner och hittar två män som fixar nåt i taket. Säger hej och de säger att de är elektriker. Jassåå. Vad skoj.

Idag har jag som vanligt vaknat kl 6 och varit på gym en timme. Här hemma har jag fixat disken och andra småsaker, tråkiga grejer....som stör mig om jag inte gör det genast. hehe.
På schemat idag står det simning. Amy sa att vi skulle skippa karaten idag...tack gärna! Så kan barnen stanna en halvtimme eller mer vid skolans lekpark och leka.
Ikväll ska Laura ha filmkväll hos sig så kanske jag far dit, beror på hur trött jag är. Men det vore kul för på torsdag åker hon till Maine och är borta hela helgen så jag hinner inte träffa henne.
Ska kanske ha en filmkväll här på lördag, ska fråga Amy. Förra gången jag tänkte ha det var det okej så det borde vara det nu också. Skulle man spara lite pengar med att inte åka till Canoe och äta franska hela tiden! Och Jenny kanske sover över.
Nu ska jag läsa lite...undrar när de andra kommer hem?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar