Portfolio

onsdag, oktober 13, 2010

Grusvägar

Igår efter jag skrev det där blogginlägget for jag faktiskt på en 45min promenad. Det var härligt! Det är så mycket roligare att fara ut och gå här då man kan gå på grusvägar man inte har gått på förr och inte vet vart de leder.
Det är ju inte så spännande att fara på en promenix i Terjärv......grusvägen till Bredbacka har man ju gått/cyklat/kört på hundramiljoner gånger så det är inte riktigt samma sak. Dessutom har jag vackra kullar och berg att titta på här!
Och idag var jag på en 45min workout på gymmet. Det kändes riktigt bra efteråt, man är så mycket piggare resten av dagen.

Nu så ska jag äta lunch, tvätta lite kläder och läsa bloggar. Om två timmar är det dags att åka iväg igen, barnen har simning idag kl 4.
Ikväll: läxor med barnen,middag och lek.
8:30 ska sagan vara läst och barnen börja sova.
Sen fixar jag disken, städar efter dem och kl 9 borde jag vara klar så då kan man titta på tv och slappa framför datorn en timme före man far och sova.
Inte så mycket tid för mig själv just nu men på söndag borde turistsäsongen vara över. Pjuh!
Efter det behöver jag inte ta barnen till skolan på morgnarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar