Portfolio

onsdag, oktober 06, 2010

Hejsan. Jag har tittat på en film nu på förmiddagen, "Farsan". Den var okej. Ute regnar det så dit vill man inte gå och jag tog en vilodag från gymmet idag. Åt chips istället. Väldigt nyttigt och gott!
Nu sitter man här och kliar på sina torra sår som så lämpligt kommer nu när det blir kallare. Hatar att vara atopiker. Inte kul.
Dessutom är mina smörjor snart finito, hoppas de räcker till november då mamsen kommer med mera!
En sak som irriterar mig är att när jag lånar böcker från biblioteket här i Woodstock får jag ha dem 2 veckor i gången. Såklart går det att förlänga men det är ganska kort tid då jag inte kan läsa flera timmar i sträck utan läser så länge barnen leker i parken etc. Så det måste man komma ihåg att förnya nu som då.
Tittar på Tokio Hotel videos från konserten i Helsinki.....i mars. Det är länge sedan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar