Portfolio

torsdag, oktober 07, 2010

4 månader!

Idag är det hela 4 månader sedan jag lämnade lilla Terjärv bakom mig för att flyga till stora New York. Sedan jag kom har jag hunnit göra massor av nya och spännande saker och detta har jag hunnit med under min fjärde månad här i USA.

Firat Labor day med vänner
Vandrat i skogen med Laura
Nya au pairer har anlänt till mitt område: Alicia, Cinthia, Estera och Sandra
Ätit plättar och kollat FRIENDS
Medverkat i Woodstock Art festival
Åkt trolley i Woodstock
Gjort armband till mina kusiner
Hälsat på släkten i CT
Fyllt 20år
Varit för första gången till frisören
Färgat mitt hår SJÄLV för första gången
Sovit hos Jennys
Sovit hos Lauras
Börjat gå regelbundet på gym
Elina och Adan besökte mig i Woodstock
Festat och haft kul med vänner
Sett hästar i ån på bakgården
Varit på en gravgård
Bio: The Town

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar