Portfolio

måndag, februari 07, 2011

8 månader!

Nu har det gått hela 8 månader sen jag senast såg Terjärv. Jag har inte sett den nya cykelvägen eller årets revy. Vad annat har ni fått dit? Halpa-Halli???? Hahahhaa
Här kommer listan...

Besökt Vermonts huvudstad, Montpelier
Gjort smycken
Tillbringat många timmar i backen
Varit på en BRA fest
Många snowdays har det varit...
Såg ett spöke när jag sov vid Jennys
Köpt två par nya vinterskor
Sett Black Swan på bio
Min pojkvän Ronnie kom hit från Finland!
Klippt mig och återgått till min naturliga hårfärg
Tillbringat ett veckoslut i Boston med min Ronnie
Åkt snöskoter första gången
Ätit bläckfisk för första gången
Lärt Ronnie åka snowboard
Sett Green Hornet i 3D på bio med Ronnie
Bowlat
Ätit ute många gånger
Upplevt fenomenet Superbowl


Plus en massa andra småsaker...
Imorgon åker Ronnie hem så nu ska jag tillbringa all återstående tid med honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar