Portfolio

torsdag, februari 17, 2011

Snöskoteråkning

Jag fick sova i morse men var ändå på dåligt humör när jag vaknade. Dagen visade sig ändå bli super för vi åkte på lunch. Jag och Teresa hämtade Brighton från konstskolan och åkte sedan till södra woodstock på lunch. Där mötte vi Amy och Blake (han är servitör på deras restaurang) som hade kommit dit (med Zach & Jackson) på sina snöskotrar. 
Barnen hade roligt med Blake.
Efter lunchen åkte jag med Amy på hennes snöskoter och Brighton med Blake tillbaka hem. Resan räckte kanske en halvtimme. När vi väl var hemma beslöt vi oss för att åka lite längre bort och den här gången ville Jackson också komma med. Så jag och Brighton hoppade upp bakom Amy och Jackson åkte med Blake.
Det var en "bumpy ride". Men vad vacker Vermont är! Vi åkte nästan allt till Suicide Six över bergen och genom skogarna. Vi såg två hjortar, en lös hund och två kvinnor som var på promenad. Höhö. Vi körde inte över någon. Men det var en rolig dag! Imorgon ska jag låna en bok från bibban, har inget bra att läsa.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar