Portfolio

tisdag, februari 15, 2011

F-F-Freeeezing

Hejsan! Jag har några timmars paus nu mitt på dagen så jag passar på och skriver ett blogginlägg om hur dagen har varit hittills. Jag tog Brighton till en konstkurs som hon har den här veckan i Lebanon klockan 9 och när jag kom hem for vi med pojkarna till Purple Crayon där de ordnade en pulkkadag med gratis kakao! Men den isande vinden var inte sådär jätte trevlig så vi var där 1 och en halv timme.
Solen var STARK i varje fall men värmde - det gjorde du verkligen inte! Jag vill ha vår.
Zach.
Snart börjar jag jobba igen men ikväll tror jag att jag måste kolla nästa Star Wars film....den första var ju riktigt bra!

2 kommentarer:

  1. nå våårä kombä vel liiti förr tij så tu bööv int vänt na leng meir :D. i vilken ordning skådar du filmä nutå?

    Din Ronnie :)

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att våårä kåmbär i sluti ov mars, pakko! Ja skåda episode 1 föst, san episode 2 etc. :D var int i söjs du sa att ja sko skåda? :D
    <3

    SvaraRadera