Portfolio

söndag, februari 13, 2011

Lördag

Hejsan!
Birtas födelsedagsfest var rolig fast jag bara stannade några timmar. Vi sjöng Ja-må-hon-leva på isländska! Dansandet var (såklart) roligt. Man behöver inte dricka för att ha roligt...
En rolig sak....när jag skulle åka hem så hade Laura blockerat min bil så jag var tvungen att flytta hennes bil undan först. Det var ju bara det att hennes bil inte var automat.....jag som bara har kört med automat under mina 8 månader här. Kändes ju rätt så konstigt! Men nog mindes jag hur man använder "spatzi"..som tur! Även om det säkert såg och lät lite roligt. Nå, får ta körlektioner av Ronnie i juni, haha.

Den här dagen har varit ok. Den började med att ta tvillingarna till Suicide Six för deras lektioner. Under tiden åkte jag snowboard och det var NICE. Dessutom var det inte så mycket folk där för det snöade.
Barnen la jag lite tidigare i säng eftersom de har ett race imorgon bitti. Hade nog funderat på om jag skulle åkt med......men jag har en ledig dag i veckan som jag får sova hur länge jag vill. Jag ger inte upp det så lätt.

Nu är jag hungrig. Film eller inte film?
Det får bli mat och Friends. Jag är inne på säsong 4. Är glad att jag stannade hemma ikväll.....är trött!
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar