Portfolio

fredag, februari 04, 2011

Bläckfisk

Hej på er!
Det var några dagar sedan jag bloggade så tänkte uppdatera lite vad som hänt. På tisdag åkte jag, Ronnie och min värdfamilj till en fin kina restaurang där vi åt middag. (Kinesiskt nyår) Onsdag var det snowday så då satt vi inne och kollade Karate Kid och gjorde läxor. Idag har jag åkt Amys snöskoter (första gången jag provar det!) och ätit bläckfisk för första gången utan att veta om vad jag åt....haha. Det var helt okej. Vi var också ute på en promenad.....och var inne i en Harley Davidson butik, där vi fick lite överdriven service. Ronnie var lycklig i varje fall! :D
På promenad
Ronnie ut i naturen!
Liiti naturbilder fota vi noo å...
En fjantig Rebecka på en snöskoter.....tss.
Imorgon är det min lillasysters 18års födelsedag...ditt paket är på väg! Imorgon börjar också min 4 dagars ledighet....så vi ska och snowboarda med Ronnie imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar