Portfolio

fredag, januari 24, 2014

Happy Face

Bästa tidpunkten idag var när jag kl.14:15 kunde packa ihop mina saker och börja gå hemåt.
Jag håller tidtabellen med mitt yrkesprov bra (för en gångs skull, *tar i trä*) och hann till och med göra några saker som jag skulle göra först på måndag. 
Nu är jag mätt och belåten efter att Ronnie fixat middagen (Gris ytterfilé).

Har jag berättat om min guldklocka förresten? Den fick jag i julas, vi var hos fammo & faffa och gick igenom farmors systers smycken (may she rest in peace) och jag fick ett fint silverhänge. Men så hittade fammo den här klockan som hade tillhört faffas faster Dagny. Det var hon som bodde i huset som jag har växt upp i. 
Det är mycket roligare att ha smycken som är gamla och som har en historia bakom! 
Nu vet jag inte mer än så om klockan men den är i 14k guld och snygg! 
Perfekt som vardagsklocka och lätt att ta av, vilket är viktigt i verkstan när den kan vara i vägen när jag gör vissa saker...eller den kan fastna. 

Jaja, jag måste komma ihåg att fota silverhänget, det var verkligen speciellt! 
Ha ett bra veckoslut så hörs vi kanske imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar