Portfolio

lördag, maj 03, 2014

Ädla Uttryck

Vår affisch för utställningen i Helsingfors den 16:e maj är klar!
Jag tycker den blev riktigt fin! Bra jobbat grafiska gruppen!


Själv är jag med i utställnings-planerings-gruppen och det är massor med jobb ännu. 
Tillverkningen av originalet började jag med i tisdags och har alltså hunnit jobba tre dagar. 
So far, so good. 
På torsdag har jag satt deadline åt mig själv men den riktiga deadlinen är på måndag 12:e maj. 
Så jag har lite spelrum om något skiter sig. *tar i trä*
Känslor just nu: ångest, glädje, rädsla, trötthet, excited (finns alltså inget motsvarande ord på svenska!?) 
Mycket känslor och ibland vill jag bara stänga av för jag orkar inte känna allt på samma gång.
Då kan man t.ex. rita eller bygga hus i Sims 3....som jag gjorde igår :)
Resultatet:
 Jag skulle kunna bo här :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar