Portfolio

måndag, maj 05, 2014

Min söndag

Hoppas ni alla hade ett trevligt veckoslut! Det hade jag, gjorde inget speciellt utan vilade upp mig inför denna vecka, det är en viktig och stressande vecka som väntar. Wish me luck!
Läste ut den här boken. Gillade den.
Min älskling. Detta är min examensklänning! Vad tycks?
Förutom att ta det lugnt har jag också städat och packat, jag försöker packa lite hela tiden så att det inte sedan blir supermycket att göra. Mindre än en månad kvar nu!
Jag har sjukt mycket pärlor och grejer....
Men nu till skolan!

2 kommentarer:

  1. suvi.dahlvik@luukkku.com5 maj 2014 kl. 19:20

    Tsemppiä ja luomistyöhön onnea mukaan ja kaikki menee kyllä hienosti! Leninki on juuri sinun tyylinen ja ajattoman tyylikäs! Haleja meiltä täältä kotoa!

    SvaraRadera
  2. what Suvi said!! :)
    kram/anna

    SvaraRadera