Portfolio

onsdag, maj 07, 2014

Tankar

Ligger i sängen och chillar med paddan och en bra deckare. Har haft en lång dag - igen, men jag njuter så mycket mera de här lediga timmarna efter skolan så det gör inte så mycket.
Har faktiskt inte haft datorn på sen måndag morgon...bra med paus ibland!
(och detta bloggar jag från telefonen)
Slutarbetet är på sista rakan, idag fick jag passat in alla valnötsdelar, det tog längre tid än vad jag hade räknat med.
Dessutom har vi också haft massor att göra med planerandet av utställningen så dyrbar tid har gått åt till det också.
Jag är en dag efter i tidtabellen men jag hade ju satt deadline åt mig själv 2 dagar före den riktiga deadlinen så jag borde hinna. Vi kommer också ha möjlighet att jobba på lördag vilket är en bra plan c.

På måndag är det alltså deadline. På onsdag ska vi ha våra power-point presentationer, då ska vi också lämna in en teknisk ritning och en presentationsritning. Vilket betyder att jag måste göra dem i helgen. Yey...
Nästa veckas torsdag är det utvärdering och då ska också alla vitsorden in för oss som blir färdiga. Om en vecka får jag alltså höra min dom!!! Iiik!

Nästa veckas fredag är det vernissage.
Resten av skoltiden ska vi ha en portfolio kurs och det är ganska chill så på ett sätt är det skönt att allt händer den här och nästa vecka. Sen får jag (förhoppningsvis) skutta av glädje och sjunga högt för att jag fixat min andra artesanexamen!

Men ännu är jag inte färdig!  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar