Portfolio

tisdag, maj 27, 2014

Spännande tider...

 "Fåsto e vit!" messade jag Ronnie tidigare idag efter att jag fått mejl av vår blivande hyresvärd. 
Jag har alltså inte sett några bilder sen vi besökte lägenheten i mars och nu fick vi äntligen se hur det blev efter renoveringen! Jag skulle nog kanske ha kunnat vänta till lördag.....hehe.
Det jag är mest glad över är att hallen är vit!!! Ni fattar inte hur mycket ångest jag hade för den där lila tapeten som fanns där. Tack! Det är också jättehögt i tak, 2,70 om jag inte minns helt fel.
Badrummen är snygga, de helrenoverades. Sovrummet går i blått, ska väl få det att funka på något sätt. Men jag tror det är blixten som gör den så blå. Som jag minns den är den mer babyblå. Vardagsrummet är vitt!
...och laminat golv i hela lägenheten! Vi får ju en riktigt lyxbostad i jämförelsevis med vår nuvarande! 
Inga plastmattor mera!

Många utropstecken, jag vet. Men flytten närmar sig med stormsteg och jag är jätte EXCITED! På fredag är det dimission och på lördag flyttar vi. 


...och imorgon är det min sista skoldag på Axxell, Ekenäs. Det ni. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar