Portfolio

lördag, december 06, 2014

Ny soffa

Tjolahoppsan!
Ligger som en död säl i vår nya soffa och slötittar på slottsbalen. Soffan är awesome! Vi hade ju inte sett den IRL eller provsuttit den före vi beställde den, vi tyckte bara att den var exakt det vi letade efter så vi chansade och ja, jag har suttit i den hela eftermiddagen och kvällen! Jag har inte ens haft datorn på idag. Därför bloggar jag från telefonen. De nya dynorna älskar jag också, de är från Ellos.

På dagen var vi på staden Jakobstads självständighetsfest där min syster uppträdde, kompad av Thomas aka min svärmors man. Stolt över min syster som är så musikaliskt duktig! I vår kommer ni se henne i en lokal musikal! *stolt storasyster*

Det är tänkt att vi ska ut ännu ikväll så jag måste nog stiga upp ur den här soffan och slänga på mig någon trasa.

Ha det bra ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar