Portfolio

lördag, december 13, 2014

Under täcket

Hej på er. Ligger i soffan under min sköna filt,  fortfarande med alla klädlager på som jag har haft då jag stått ute och sålt smycken i fem timmar. Fryser ännu!

Ronnie som var med mig de sista två timmarna sa att det inte ens var minusgrader idag. Lol! Jag hade två tröjor, leggings och ytterbyxor, min tjocka vinterjacka, mössa och huvan uppe och jag frös ändå. Kändes som minus tio.

Försäljningen gick över förväntan! Jag hade tänkt att om jag får sålt ett eller två smycken så att jag får betalat marknadshyran är jag nöjd. Men jag sålde mera än det och fick en beställning på en ring! Det var också riktigt roligt att prata med folk som intresserade sig för min verksamhet! Jag har bara varit så glad hela dagen så nu är jag helt utpumpad. Har bara ätit 4 smörgåsar idag, kunde inte gå ifrån mitt bord före Ronnie kom....så jag borde nog äta något nu. Nu ska jag bara chilla resten av helgen och kolla julfilmer, kanske pyssla med julklappar om jag orkar. Ha en skön helg och ta ingen stress! Julen kommer ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar