Portfolio

tisdag, december 02, 2014

Trippel yay

Ikväll pysslar jag i köket med ett par olika (det vill säga om de blir bra) julklappar. Ni kan ju försöka gissa vad det är!

Förutom det har jag tagit nytta av de företagare som finns i min närhet och beställt visitkort! Ronnie designade dem efter mina önskemål och de blev skitsnygga! Yey för det!
Jag har också fått ordnat hemleverans av soffan! Min systers pojkvän ska köra hit med den på lördag, jeeee! Dessutom har mina nya dynvar kommit till posten så de ska jag hämta ut. Trippel yey!

Skatteåterbäringen kommer också lägligt! Därför tänkte jag bjuda min kaar på middag och bio någon dag. Visar de fortfarande Mocking jay? Hmm, måste kolla upp det. Anyway, ska kolla några avsnitt Modern Family och sen sova.

1 kommentar:

  1. Tack jättemycket för din kommentar på min blogg! Värmde mitt hjärta att veta att någon tycker mina skriverier är intressanta :) Du verkar själv ha en intressant blogg här så kanske jag blir och följa lite :)

    - Jasmine
    https://jasminezkukko.wordpress.com

    SvaraRadera