Portfolio

torsdag, januari 08, 2015

En liten paus

Hej, hej.
Bloggen kommer för tillfället i andra, tredje, fjärde hand men jag kommer tillbaka när det känns bra igen! Det blir nog ingen lång tid så var inte oroliga.

Det har hänt en del grejer på sista tiden och det är lite jobbigt just nu men så ska det väl vara ibland. Året började tyvärr ganska dåligt.

Julen är bortstädad och det känns skönt.
Jag har lite inredningsidéer och kanske det händer något här hemma i helgen...
Förutom det har jag nyss läst ut en bra triller, Gone girl av Gillian Flynn, den kan jag rekommendera även om det tar en tid att komma in i den. Har också börjat kolla en ny serie, Orphan Black, skitbra!

Jag tänker mycket nu. Kanske för mycket. Men jag skapar och det känns bra.
Kanske något bra ändå kan komma ur den här skiten. Hej ba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar