Portfolio

söndag, januari 18, 2015

Instaweek

Hej. 
Som ni ser så går det sådär med bloggandet just nu. På instagram är jag dock lika aktiv som förr, om ni vill följa mig där heter jag rebeckadahlvik.
Kom hem för en stund sedan, sov över hos min kusin inatt. Min syrra var också där och vi hade riktigt roligt, badade bastu och pratade mycket. Det behövdes verkligen, lite bebismys med Vincent var också roligt!
Än en gång kommer vardagen alldeles för snabbt. Har liksom ingen energi eller inspiration till att jobba och det gör att det är jätte tungt. Den här dippen får nog gärna gå om snart, tack. 
Fick den här ringen klar i fredags och den blev riktigt bra. Ringen var ett beställningsjobb.
Lördagsfrukost//Mys med de bästa igår//Reparation av fammos guldhalsband//En ring jag gjorde i fredags.
 Ibland kan jag också sitta hemma i soffan och jobba, bland annat trä om pärlhalsband!

2 kommentarer:

  1. Let the dip dipp iveg next week ----->easyfitness, mvh your bad ass cousin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo! Ja sir fram imot i! Hä ska vaal kick-ass!

      Radera